Hej hej

Har inte hunnit eller haft tid att blogga på nån dag nu.
Varit mycket på jobbet och när man kommit hem har man haft mycket att göra här i hemmet!!
De är ju mycket som ska fixas innan jul, har planerat lite julklappar kollat igenom julgrejerna vad som fattas och vad som finns!!
Har iaf allt förutom ljusstake elller stjärna till sovrummet, men har hittat en jätte fin vit kula med svarta krumelurer på på christians jobb.. De får nog bli de, den kommer passa bra därinne.. =)

Annars då, ja de rullar på!
Snön har kommit tillbaka nu över natten! får se hur länge den stannar!
Dagiskorten är på väg hem, =)
Spännande ska bli så kul o se resultatet..
Sen har vi även planer på att sticka till ullared den 27-29 november.. =) Wiiiieee ..
Jag, christian, totto och sussie..
Synd bara att alla stugor var bokade, men vi gör ett äventyr och bokar hotell nära ullared istället, kan va skoj o se nått annat!!
Till ullared ska jag iaf.. =)

Ha en trevlig lördag i snön!!
Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

o jisses, ullared mitt i julhandeln ;-)

jag ska rota igenom julgrejerna snart jag..men vågar inte än för då åker väl grejerna upp redan nu, haha! hoppas de är bra!!

2009-11-14 @ 09:04:05
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: marion

okej, ja det skulle vara snällt :)

2009-11-15 @ 00:37:52
URL: http://mariiiionpalojarvi.blogg.se/
Postat av: pernilla

Där hittar du garanterat mycke julklappar till Thilde!!:)Finns massor av leksaker:)

2009-11-15 @ 15:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0