Jag tjuvstartar!

Idag efter jobbet kom jag hem till ett skitigt hem, jag slog inte ner röven utan började med att bädda rent i sängarna, sen in med en maskin tvätt!
Förberede kvällsmaten sen drog jag igång dammsugaren!!
körde igenom hela huset även soffan som verkligen såg ut som f*n...
Sen dammning, och sist men inte minst torkning av golv,
de passade jag på att göra medans mina godingar satt i badet =)
Sen var de dags at käka!! 

Christian lägger Thilde nu och jag ja jag har börjat sätta upp julljuskulorna i vardagsrumsfönstren!
Har putsat fönstren på insidan idag också, så då passar jag även på att sätta upp nya gardiner!
Lite fusk så här innan 1:a advent.. hehe ;)
Vet ju inte annars när jag ska ha tid!
Är så trött om dagarna när jag kommer hem så de blir mest slö tid på soffan!
Fick väl passa på när jag ändå hade energi när jag kom hem =)

Hoppas ni alla mår bra!
Kram


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Å vad mysigt med jul!

Jag kanske också vill tjuvstarta, men jag hinner nog inte. Haha.. har så förbaskat mycket annat att fixa inför kalaset i helgen.



Tack för din röst också. Go du är!

Kram på dig

2009-11-20 @ 14:36:03
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0