Lördag och ingen snö!!!

Usch vilken trist och grå lördag!
De skulle ju inte varit helt fel att haft snön kvar nu..
Då hade man kunnat gå ut och haft en riktigt härlig dag i snön..
Men icke, snön är väck!! =(
Vet inte nå va vi ska hitta på idag? Har inget inplanerat iaf.
Om de är någon som är sugen på att hälsa på så är de bara att komma :)


Igår kikade jag lite smått på IDOL, har inte följt de till punkt o pricka varje fredag men jag gillar verkligen ERIK.. Han är ju BÄST! Och jag tror att han kommer ta hem segern.



Helt underbar röst!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: pernilla

Vilken superfin blogg du gjort!

2009-11-07 @ 09:00:22
Postat av: Emelie

Jag har inte gjort den de är Tessa =)

är kanon nöjd.. =)

2009-11-07 @ 10:16:40
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0