Onsdag!

Och halva veckan har gått, skönt.. Snart helg igen!!
Idag efter dagis åkte vi till Kina o barnen och hälsa på.. =)
Och de jag möter i hallen när vi kommer in är en gåendes Alexander..
Jag utbrister: KINA varför har du inget sagt om att Alexander går..
Kina: Jaha, har jag inte sagt de? Har nog glömt de..

Sen härjade Thilde o Felica på för fullt..
Dom sprang igenom hallen till vardagsrummet, och sen körde dom den rundan ett bra tag, stackars Alexander försökte springa efter, men de gick inge vidare..
Så han bestämde sig för att kika istället.. =)

Sen skulle Thilde säga Felicia Nordström
Thilde: Felicia snorstom =) hahaha =)
Gullunge!!

När vi kom hem kom Marina förbi med goda munkar och sen vart de några kaffekoppar på de =)
Och thilde skulle visa Farmor allt =)

Nu ska jag kika på arga snickaren, sen blir de tidigt i säng!!
Ska upp lite tidigare imon, ny dag nya krafter..
Imon får jag även lite hjälp på folkan i 2 timmar, mycket bokningar,
plus att de är sune & doris disco ikväll!!

Kram





Kommentarer
Postat av: Jenny

Ahaa, ja ska ha kläder från Fint Under =) Men va skoj då ses vi på onsdagen där iaf, på repet..

2009-11-25 @ 20:25:39
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0