Pepparkaksbak & Dagiskort!!

Idag efter jobb o dagis så har vi bakat lite pepparkakor här hemma!
Så nu luktar de jul i hela huset.. =) Riktigt mysigt, lite julkänslor får man allt...

Ikväll ska de upp julgardiner i köket, kan inte hålla mig längre!!
Ljusstakarna och stjärnorna är redan uppe, hehe ;)

 
Thilde konsentrerar sig =)
Pepparkakorna vart jätte bra..

Fick även se hur dagiskorten vart på dagis idag, mina har inte kommit än!!
Fotografen hade tydligen försökt fått Thilde att skratta, men hon ville inte..
Så denna söta grimas fick de bli =)

Dagiskortet!!

Absolut den finaste <3 =)

Dags att fixa kvällsmaten,..
Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Riktig gullunge hon är!



Jag har oxå fuskat å satt upp ljusstakar och stjärnor =) Jag passar på att ha det uppe FÖRE jul för några dagar efter då ryker allt istället =)

2009-11-24 @ 20:05:31
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Emma&Arvid

Åh så fint kort på tösa!! Kul att baka pepparkakor, längtar till vi får göra det med Arvid :-) Hoppas allt är bra! Kram

2009-11-24 @ 20:22:12
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: sandra

felicia ville inte heller le den dagen det var fotografering, men på gruppbilden skrattar hon nästan mest av alla ist =)

2009-11-24 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0