Söndag!!

Idag har de varit en slö söndag, klev inte upp ur sängen förens kl 10:00 idag =)
Sen myste vi lite i soffan innan de vart dags för mannagrynsgröt..
Efter de var de bara att försöka få på sig lite kläder, bädda och ta hand om disken!
sen kom Therese på besök och kort därefter Angelica och Lowa..
Christian och Helge tog sig en tur till biltema...

Efter lite kaffe och en massa tjål så åkte vi ut till mamma i hagge..
Mamma och vesa bjöd på god mat, sen vart de mest bara slapp! riktigt skönt!!
var ut och kika på mammas nya pärla!
Riktigt AVIS må jag säga, =)
Så nu försöker jag övertyga mamma att nästa gång jag är chafför åt henne ska jag ha bubblan, hehe ;)

Nu håller jag på att baka lite matbröd! Solrosfröbröd!
Få se hur de går, får provsmaka lite ikväll innan läggdags.. =)

Dags att mysa ner sig i soffan snart och kika på sista avsnittet av ensam mamma söker!!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Marih

Jag ska absolut ta bilder och visa lite före och efter för er sen. Men just nu står det bara kartongen överallt så det får vänta tills jag fått ner dom i källaren :)



Ohhh du bakar matbröd. Kan man inte få ta del av receptet? Älskar att baka mitt egna bröd!

2009-11-08 @ 19:41:57
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

NEEEJ!

Är det sista avsnittet av Emsan mamma söker? Så trist..älskar den serien :)

2009-11-08 @ 19:42:57
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0