Vi har en stor tjej

Här hemma rullar de på som vanligt!
Jobb, jobb och dagis!!
Ihelgen har både jag och Christian jobbat, igår så tog Christian tag i STORrensning i garage, grovingång och bastudelen!
Herregud va skit vi har/hade!! Så nu är lite bortrensat och lite står på vinden!
TUR jag har en sån duktig karl..
Medans Christian grejade så åkte jag och Thilde på 1 års kalas,
de var Alvas TUR och fylla denna gång =)
TACK Cissi och Emil för gott fick och en trevlig eftermiddag.. =)
Och verkligen ett kanon mysigt hus ni köpt =)

Måste ju även berätta att Thilde blivit så himla duktig.
En riktigt STOR tjej har hon blivit
När vi lagt oss med henne på kvällarna har vi ju alltid läst en bok, eller 2 eller 3 hehe =)
Men nu så behövs de bara en liten snutt ur en bok och sen går man ut från rummet, sen sover hon =)
HUR skönt som helst, då både jag och Christian känner att vi vill ha lite ensamtid på kvällarna..
Då man vill vika tvätt, eller hänga tvätt, eller bara kika på ett bra tv program...
Ja ni som är föräldrar vet ju hur de är....

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en klementin och kika på ullared.. =)



Kommentarer
Postat av: Hanna

va de du som hade kommenterat i min blogg? skönt att hon somnar så snabbt nu iaf :-)

2009-11-23 @ 21:35:41
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Marih

Antar att man aldrig kommer vänja sig vid att behöva vara ifrån sin lilla älskling i vissa perioder...men men...bara att gilla läget.

Haft en bra helg? Börjat julpyssla?

2009-11-24 @ 08:00:56
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: jonna

Vad skönt för er :) de är så skönt att vi aldrig har behövt läsa en bok, om han vill att vi läser så gör vi tidigare på kvällen i soffan, sen när de är dax för sängen går vi bara in och lägger han och säger god natt och går ut, så skönt =D så har man sin tid i lugn och ro och i tystnad .. de behöver man.

Kramar

2009-11-24 @ 09:30:12
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack själv för att ni kunde komma!

Puss på er

2009-11-25 @ 20:20:55
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0