Vitt vitt vitt o åter vitt!!

Ja nu har den första snön kommit!!
De började igår, och nu är de vitt överallt!! Iaf här i lilla skeppmora =)
Dagen idag på jobbet gick bra, trots att jag inte vakna på den bästa sidan!!
 Men men, om man har roliga jobbarkompisar så brukar man överleva dagen =)

Idag innan jag hämtade skrutt på dagis så åkte jag in på trä, bygg o järn o kika på alla nya tapeter som kommit in..
 Jisses, kommer ALDRIG kunna välja nån till köket...
Phu, jaja jag kommer säkert gå igenom alla pärmar, men men!!
Nytt ska de iaf bli innan jul.. Skönt.. verkligen på tiden... =) hehe =)

Dags att försöka göra ett ryck här hemma nu, ligger lite efter!
ska vika tvätt, diska sen tänkte jag försöka rensa bort lite skit i tvättstugan!
De är då grejer överallt jämnt!!
Vart kommer allt ifrån?

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0