Frisör besök!

Nu har vi båda varit vid fisören!
Vart nöjda båda två!!
Thilde fick även en massa slingfärger i sitt hår =)
De var nog de roligaste av allt tyckte hon... =)


Nöjd skrutt... =)
De var ju inte de lättaste att försöka få henne att sitta still i slutet av klippningen!
Men nu har hon iaf fått av lite av sitt hår...


Nu väntar sängen på mig!
Jobb imon och Thilde hon ska få spendera nån timme med moster!
Slipper hon börja så tidigt på dagis!!
Sen ska jag ringa efter en tid till tandläkaren!
Jäkla tand! Har gått alldeles för länge me de här nu!
Men är huvudet dumt får kroppen lida... =(
BLÄ!!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja jag me, bet sönder den ibörjan på sommren men inte heller fått fingrarna ur.. å ringt. Men nu har ja tid i morn iaf, men för vanlig undersökning. kommer få en tid för att dra ur den sen antar ja.. :-S



Ja jag e mest livrädd frö att dom förut tröck ner den där undersökningskroken rakt ner igenom ett hål, ner bland nerver å allt de gjorde ont, har inte varit där sen dess, (fick ju själklart laga den tanden, men inge mer efter de)..

2009-10-19 @ 21:51:24
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0