God morgon fredag!!

Igår gick jag och la mig vid kvart över 9 för att jag ville känna mig utvilad idag!
Thilde vaknade kvart i 7!
 Inte tyckte jag att jag kände mig utvilad!
Mer som om ett ånglok kört över mig!!
Masade mig iaf ut och vi la oss i soffan och mös!!
Idag har skrutt inge feber, så idag ska vi ta och försöka få nån ordning på allt här hemma!

De är då inte seciellt roligt väder ute heller :(
Grått och trist!!
Ska väl försöka ta itu med alla löven på framsidan nån dag också!
Och ställa undan alla utemöbler, men först måste jag försöka få lite kraft och energi till de..

Dags för lite morgonkaffe.. :)

Ha en bra dag vänner!


Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Roligt att följa er igen, varför slutade du? allmänt trött på bloggen eller?

Hoppas allt är bra med er i alla fall :)

2009-10-16 @ 17:16:24
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0