Tanden sitter kvar!!!

Jaha, tandläkarbesöket gick väl sådär!!
Kom hem med tanden ändå, ja så är de..
Så nu ska jag äta pencillin i 2 vecka sen tillbaka igen och dra ut den!
Plus att få en tablett som kommer göra så att mina nerver lugnar sig lite, dock kommer jag bli lite groggy av den och lite borta.. haha =) Men va gör de??

Annars idag har jag haft en kul dag på jobbet, älskar mitt jobb.
Och alla mina jobbarkompisar, de är dom som får en att skratta om dagarna!
Eller de kanske är jag som får dom att skratta?? hehe =)

Thilde har varit hos morfar idag medans jag var vid tandläkaren och de hade gått jätte bra..

Åhh snart så!! LÄNGTAT som en TOK. Underbart!!
Älskar dig nu och föralltid <3
Kommer inte kunna sova, däckar säkert på soffan ialla fall..

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0