Tisdag!

Tänk va ett samtal kan göra mycket =)
Nu lääängtar jag verkligen som en TOK!!!

Här hemma på kvällkvisten har de varit lite grin från skrutt,
trött eftersom hon bara fick sova 40 minuters middag, annars brukar hon sova mellan 1½ till 2 timmar...
Thilde var även med på mötet idag, och de gick bra! Förutom lite gnäll i slutet..
Men med lite mutning så gick de.. =)
Efter de åkte vi raka vägen hem, har tvättat en massa och dammsugit!
Käkade kvällsis och sen badade vi.. Hade lite myspys i soffan och sen vart de sängen och läsning..
Tanden värker, men med jämna mellanrum så är de bra!
Ska snart ta mig en whiskey mot de onda, Oooooo...
Ja men de hjälper faktiskt =)
Men imon halv 3 då äntligen är värken över..
SKÖNT!!

Dags att kika tradera då jag har lite auktioner som går ut.. =)
Är ju desperate housewives nu, men vette sjutton om ja orkar kolla på de..
Blir nog sängen tidigt så jag orkar upp imon!

Kram o god natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0