Fredag!

Åhh äntligen fredag, underbart!!
Idag jobbade jag 4 tim, och de gick bra, var lite trött och hängig imorse, men efter att jag städat apoteket och blivit bjuden på äppelkaka där så gick de mycket bättre.. ;)
Efter jobbet har jag tagit mig tid åt alla tvätt, vikt, hängt och fått in allt i garderoben!
Har även rensat lite ur Thildes kläder..
Så lite ska ut på tradera, sånt som jag vet att jag inte kommer använda till nästa barn!

Just nu så kikar Thilde på Pippi, (ovanligt?) Nej, Pippi är ju favoriten!
Så de kommr inte bli svårt att köpa 2 års present, (hoppas jag!)
Snart ska jag sätta på musik och börja städa, och jag vet att då kommer Thilde vilja vara med att städa hon med... ;)

Ikväll ska Christian äntligen sätta upp hatthyllan som äntligen blivit klar!
Då kommer de mer bilder på hallen.. :D

Nej dags att sätta lite fart..

Trevlig helg på er alla..
Puss


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Å vad fint det var härinne =)

Ja, visst vart tröjorna snygga =) Hihi

2009-09-04 @ 16:42:44
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0