Kanon söndag!!!

Dagen idag har varit helt kanon!
Började dagen med att jag och Thilde låg och mös länge i sängen! riktigt mysigt,
och de händer inte ofta så man lär passa på när dom tillfällena kommer.. :)
Sen gick vi upp och åt frukost...
Gjorde oss i ordning och packade in oss i bilen och åkte mot Smedjebacken.
Första stoppet gjorde vi vid mormor och morfar (Thildes gammel mormor och gammel morfar).
Kikade på deras nya lägenhet, (min gammelmorfars gamla)
Dom har fått de riktigt fint och mysigt!
Syntes på dom att dom verkligen trivs.. :)
Sen åkte vi vidare till Jonna, och fick lite kaffe.
Kikade på bilder och tjåla lite gamla minnen.. :)
Och sista stoppet vart vid Pappa och barna..
Pappa bjöd på lunch, och sen begav vi oss till bullerdalen för lite fyrhjulsåkning...
Thilde hon cyklade, :)
vilket hon har gjort sen vi kom hem också.. :)


På kvällen åkte jag och Christian ner helt själva och käka lite.
Thilde var hemma vid Jonny, Anette och Andre så länge..

<3 En STOR KRAM till alla nära och kära!, TACK för att ni finns <3

Nu ska jag fortsätta kika på Ensam mamma söker!!
Hoppas ni haft en bra söndag!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja det är skönt att bara få komma iväg o göra nåt ibland..lät som en mysig morgon :-)

2009-09-13 @ 20:41:31
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Å ja, jag är inne i nått "för en gångs skull köpa saker till mig själv" period. Haha.

Tycker jag att jag är värd. Ska kika lite mer imorgon när jag är i stan också ;)

2009-09-14 @ 15:24:20
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0