Bilder

Kollade mailen imorse och då hade jag fått dessa härliga bilder på Thilde.
De är min syster Marion som fotat!

Underbara barn! Älskar dig <3




Hade fått lite fler, men de tar sån tid att ladda in!!
Och jag ska ta och gå ut i de härliga vädret nu :)
Kanske blir en tripp till bergslagsodlingar idag med Teresia för inhandling av lite vårväxter :)

Föresten så var gårdagen toppen! Hade en kanontrevlig grillkväll :)
Vi tjejer drog vidare ner till lobbybaren där träffade vi på Jörgen & Sussan, och även Jens & Robban! :)
Sen in på solo för att se Rootvälta! :)
Kan nog erkänna att de var trevligare inne på lobbybaren än solo!!
 Men i vilket fall en bra lördag =)

Ha en bra söndag!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

gud vilka fina bilder!! tack jag hoppas vi frisknar till snabbt!

2010-04-18 @ 14:21:36
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0