Efter sol kommer regn,

Men efter regn kommer solsken :)
Hoppas på att vädret blir fint till helgen, såg lite snabbt på vädret idag och de verkade som om de skulle bli blötsnö på söndag!??
Och på lördag mulet :(
Jaja, man ska inte klaga våren är ju här, och snart är verkligen sommaren här på riktigt!! :)
Underbart!
Idag har jag sökt semester, hallå!! Semester :) Vet ni hur sjukt de känns att säga så?
Jag ska för första gången i mitt LIV ha semester, hihi :)
Förra sommaren jobbade jag HELA sommaren, vilket inte störde mig alls.
De är så himla skoj att få jobba och jag är glad att jag får jobba, och överhuvudtaget har ett jobb!
Och jag trivs som fisken i vattnet ;)

Nu ska jag natta Thilde sen invänta Teresia, vi ska ut och gå!!
Tar bilen in till stan och ställer den där sen ska vi gå rundan runt ABB så vi kommer ut vid rödljusen vid MM sen gå valhallarakan tilbaka :)
Inte så kul att gå samma runda jämnt, finns ju inte så mycket alternativ här i Skeppis..

Och imorgon är de ÄNTLIGEN fredag, :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0