En vanlig tisdag i april

GUD vilken tråkigt inlägg jag gjorde igår!
Dagens kommer inte heller bjuda på speciellt mycket..
Idag ska de städas här hemma, de är dammråttor överallt, vill inte ta in en själ i mitt hus just nu!! :(
Riktigt äckligt. BLÄ :(
Känner att jag inte har nån energi till att göra de men de SKA göras!
Dammsugaren ska fram och toaletterna ska städas! De här med rensning får bli en annan dag!

Dagen BÄSTA!
Jag och Thilde sitter i bilen på väg hem från dagis!
Thilde: Mamma, du jobbar på ISS
Jag: Ja, och Pappa på Trä, bygg järn
Thilde: Mm, och jag jag jobbar faktiskt på dagis.
Jag: Gör du?
Thilde: Ja faktisk så gör jag de, och jag brukar dricka kaffe också ;)
Jag: Jasså? Gör mamma och Pappa de på jobbet också?
Thilde: Ja.. Fast man får inte dricka mycket, man blir pigg då!!
Hahaha!!

Samma igår när hon kikade på Emil! Då kom hon in i köket och sa!
Mamma, Emil sitter fast i soppskålen i huvuvudet! (hon blandade till de lite där)
Jag; Ja, men han får åka till doktorn och få hjälp.
Thilde: Ja för vi kan inte hjälpa han för vi kommer inte in i tv:n!

Sötaste ungen i hela världen!! :)
Dom slänger ur sig nått nytt varje dag och som är för underbara de små liven :)


Städa var de ja!! :(


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ja, barn säger mycket roligt. Ska bli kul när lillan börjar snacka :) Allt fungerar bra här hemma, vi myser mest hela dagarna. Kappan passar lagom nu till våren. Den är jättesöt verkligen! Kul att pengarna gick till något vettigt också. Allt bra med er?

2010-04-27 @ 15:43:38
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Hanna

hihi ja de är roligt när dom börjar sägaen massa tokigheter :-)

2010-04-27 @ 19:21:52
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

jasså va gulligt av dig! Nää tyvärr, vi hinner inte alls denna veckan, ska hämta utemöbler i morgon, sen är de dop o grejer..men nästa vecka?

2010-04-28 @ 21:15:16
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0