Energi?

Jisses va trött jag är igen!! :( Somnade en stund på soffan nyss!!
Tröttheten kommer och går lite då och då!! 
Så nu måste jag piggna till för nu ska de göras pannkakor och ärtsoppa..
Men de lutar åt soffhållet snart igen, om inte annat massvis med kaffe!!! :(
Eller kanske en promenad?? Får se vad kroppen orkar!!

Kanske tröttheten kommer alldeles innan jag ska ha mens? För till helgen är de dags!
Känner att mitt humör inte är de bästa heller, är små irreterad på allt runtomkring mig!!
Huset ska vi inte prata om.. Grejer överallt vart jag ärn tittar!! :(
De håller på att förfalla :(
Skulle ju ha tagit tag i garderobsrensningar och rensning i datorrummet, men de stå totalt still...
Ge mig energi nån?!?!?!?!?!

Åter till matlagningen!
Saknar en del av mina vänner, ni vet vilka ni är <3

De var en kort och tråkig update!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0