Jag är kär

Thildes farbor John kom nyss!
Hon verkligen älskar john, de enda hon kläckte ur sig var:
Mamma jag är kär i John, nu ska jag ge han en kram =)
Söta unge..



Här är en bild på duktigase Thilde på fyrhjulingen i förmiddags :)
Hon åker helt själv!! =)

Har haft en bra dag med nära och kära.
Nu blir de grillat med Totto & Sussie.
Thilde har även fått massa skoj idag när hon var med Totto & Sussie ner till stan!!
Frisbie Såpbubblor och ett fishing set :)
Sen hyrde dom en laban film och den går just nu :)
Kasper fick även hura en film och han valde tecknade star wars så han att att se på när Thilde somnat!


Nu blir de mat!!
Trevlig kväll på er..
Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Jennifer och Novalie

Hihi, barn kan få tills öta uttryck :)

Ja, jag ör riktigt nöjd med tanke på hur det var innan, instängt och unket, nu får vi in sol och ljus :)

Det är bara bra med oss, full fart dagarna i ända med vårat bustroll till dotter :) Hur är det med er?

2010-04-25 @ 07:22:55
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0