Lördag

Kasper kom vid 9 tiden imorse.. Vi drack lite kaffe sen var de bara på med kläderna och ut!!
Kasper, Thilde & Christian åkte fyrhjuling medans jag och Marie åkte ner på en shoppingvända på stan!
Dollar, Lindex, Åhlens, systemet och MM, fick med mig jätte mycket fynd hem ;)
Älskar mina nya tröja jag köpte!
TACK Jonna för att du sa att jag skulle köpa den!

Sen har de varit full rulle sen vi kom hem!!
Fika, lunch och sen har christian även laddat brasan inför sista april :)

Har nyss hjälpt Marie med håret, Thilde följde med Totto & Susse en vända!
Christian och Kasper åkte också iväg, så jag och Marie har varit helt solo.
Men nu ska jag ut i solen och njuta ännu mer av de härliga vädret.. ;)

Ha en toppen lördag!
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: jonna

Den är ju så fin, fast enkel på nå vis :)

Ska köpa den på måndag .. hihi!

ha en mysig kväll.. kram

2010-04-24 @ 18:09:34
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0