Måndag 12/4-10

En toppendag idag också, kan de bli annat när de är så fint väder???
Efter jobb och dagis idag så åkte vi hem till Emelie, Melina & Sebastian, barnen lekte och sen åt vi lite mellis.
Alltid lika trevligt.. :)
TUR jag har dig min vän.. :) hihi!!

Åkte vidare till Anette på lite kaffe,
hon hade fullt upp med att packa massa flyttkartonger inför flytten som snart sker.!!
Ja Thildes Kusin Ebba, Faster Hanna och Johan har köpt deras hus och flyttar hit till Skeppmora i Maj :)
Ska bli kul att ha dom så nära, och speciellt roligt för barnen :)

Blev en vända till Farmor/Svärmor också, Kusin Ebba var ju där ;)
Ja en dag med nära och kära och de kan inte bli bättre.. ;)

Kom nyss in från en rask promenad, riktigt skönt vill jag lova!!
Ska försöka komma ut och gå ialla fall varannan dag, men kan ju lova att jag är rätt så otränad!!
Önska jag kunde cykla till jobbet de skulle vara bra träning, jag som ALLTID cyklat överallt.. Men vem vill bege sig ut med cykel på stora vägen där bilarna kör som idioter!!
Inte jag ialla fall.

Nu ska jag ta fram kläder till Thilde, sen ska jag lägga mig!!
Så jag orkar med tisdagensjobb!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Men hur långt kan det vara till cykelbanan? Den är ju jätte fin att cykla på =)

Kul att du tyckte att vi var lika :)

2010-04-13 @ 09:22:48
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0