Påskligt =)

Idag har varit en trevlig dag.
Efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig iordning för att åka till Syster Felicia och fira hennes 14 års dag! =)
Haha, Ja hon är ett riktigt APRIL skämt!
Kommer ihåg när hon kom till världen,
och jag skulle berätta för alla kompisar i skolan att nu har jag fått en lillesyster!!
Jovisst, tror ni de va nån som trodde på mig?
Nej trodde väl de.. Men som sagt de visade ju sig vara sant =)
Och nu är hon redan 14 år lilla Felicia.

Efter de begav jag mig hem till Jonny, Anette, André & Madde.
Sen hem till Svärmor på lite mat & fika.
Hanna och Ebba var även där, så kusinerna härjade på som vanligt =)

Och nu sitter jag här i min ensamhet, Christian är vid Helge och kikar på film och Thilde sover.
Imorgon ska vi upp i tid och ta oss en morgonpromenad för att plocka lite påskris!!
Ja helt säkert vi har inte plockat nått än!!
Jag skäms!! :(
Har faktiskt inte hunnit eller rent ut sagt orkat!!!

Sen ska jag försöka fräscha upp mitt hem, så de blir lite påskstädat!
Kommer bli en tur ut till mormor imorgon också, påskharen har tydligen varit där och lämnat ägg till Thilde.
Så då ska hon på äggjakt ;)

Nää slöa i soffan nu!!

GLAD PÅSK till er.

(lånad bild från google)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0