Som vanligt.

Jag somande i soffan igår, Andre & Madde ringde alldeles innan och frågade om jag kunde vara chafför ner till stan!
Självklart, somnade och vaknade till av att Christian skulle ta en bastu!
Somnade om och vaknade vid kvart över 11, alltså en kvart efter att jag lovat köra André o Madde..
Men dom hade inte ringt så jag gick in i sängen och la mig!!
Sicken tur att dom ringde, japp kvart över 12 körde jag inte dom till underbar!
Sen var de bara hem till sängen igen, trodde jag!! Tror jag somnade 3 inatt.. hahaa =)

Idag får vi trevligt besök på kvällkvisten, Tomas & Teresia kommer hit och grillar med oss!
Sen blir de lite gott att dricka och massa massa tjål så klart :)


Nu ska vi göra oss klara för dagen, vad nu dagen har att ge!! :)
Hoppas på lite sol idag ialla fall...

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0