Toppen söndag!


Thildes cykeltur imorse, vi stannade till vid fam Ericsson för lite kaffe!!
Sen kom pappa och vi åkte hem fick i oss lunch och efter de begav jag mig ut på hundpromenaden!
Riktigt skönt att få komma ut, och kul och se alla hundar här i byn!
Nästa träff då får även jag med mig en hund!
Eftersom Svärmors hundar löper så kunde jag ej ta med mig någon.
De var ialla fall riktigt trevligt..

 
(Trädet och gärdsgården innan den togs ner)

Nu är trädet fällt som stått alldeles utanför köksfönstret!!
Och även gärdsgården är ett minne blott!!


Japp nu eldar dom för fullt.. Skönt att bli av med de..
Nytt och fräscht till sommaren :)
Kommer bli super duper bra med nya staketet :)

Nu ska vi äta lite kvällsmat, och mojja lite isoffan innan skrutt ska sova..
Hon är väldigt trött efter en heldag ute..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0