En bra dag

Förmiddagen har vi spenderat hemma vid Hanna, Maya & Kerstin.
De var riktigt trevligt då de var länge sen vi sågs.
Thilde var inte på sitt bästa humör, så de vart inte speciellt mycket lekande..

Men denna härliga bild fick jag ta på sötnosarna.

 
Och Kerstin var ju ursöt!
Fick hålla och snosa bebis, ujujuj va sugen jag vart på en liten ;)
Får flörta lite extra tror jag.. hihi

TACK för idag vännen!

På eftermiddagen har vi haft besök av kina, linus och barnen..
Trevlig, synd att de inte vart nå grillning..
Men som sagt de hinns :)

Har haft en kanon dag med vänner med andra ord.

Nu ska jag slöa lite i soffan i min ensamhet då min underbara åkt till stugan och kommer hem imorgon..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0