Äntligen

Nu har vi äntligen fått svar på vems fel de var när jag vart påbackad i en fyrvägskorsning här i skeppmora!
Jo de var så att en person (nämner inga namn) backade upp mot fyrvägskorsningen och backa rakt in i mig! :/
Jag kund varken åka rakt eller backa då jag hade en bil bakom mig! Som vart vårat vittne!
De enda jag kunde göra var att slänga mig på tutan!!

Men idag äntligen fick vi svar!
De var inte vårat fel, sååå skönt! Så nu är de bara att vänta på papper sen lämna in den på verkstad :) !!!

Nu ska vi snart bege oss till Hanna & barnen!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Tessa

De e jag alltid, men vet ärligt inte om jag orkar...Visst, Bebistiden e mysig, men de e bra skönt när dom blir stora å "klarar sig själva" :)



1a och 2ans bebistid känns inte lika. med första är allt nytt å mysigt, man vet inte bättre ;)

med 2a så visst är bebistiden mysig, men inte alls lika länge som med 1an. Då bara lääängtar man att den ska växa på sig så man blir av med alla "bök-perioder"... :)



Såå nja, jag törs inte svara.. :)

2010-08-18 @ 19:25:54
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Elin

Chassit ja.. Jag lägger det på minnet att du är intresserad om jag ska göra mig av med det ändå:)



Angående Thildes "olyckor" hade Thea oxå en period nyss när hon kissade på sig i sömnen, men det gick över efter ett par dagar utan att vi gjorde nåt spec..



Jag kommer gärna på Meandiparty! Det hade ju kommit så mycket höstfint nu!:)

Kramar

2010-08-18 @ 22:26:08
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0