En trots dag?

Dagen vart inte alls som vi tänkt oss idag!!! :/
Men morgonen spenderades iaf med Jannice och Wilmer!, och de är ju alltid lite trevligt! =)
Barnen lekte snällt, tills dom började reta varann och slåss..
Dom där två!! Ibland är dom änglar och ibland demoner känns de som.!!
Sen packade vi in oss i bilen för lite lunch på donken!

Efter de begav jag mig in på gallerian med Thilde!
Tänkte ju inhandla lite nytt åt henne och sen åt bebisen :)
Men då trodde ju jag helt fel!! Thilde var högt och lågt rev och slet i alla kläder och skrek!
Då rök humöret, tog tag i na och sen ut med henne ur butiken (självklart fick hon inget)!!
Och folk dom bara glodde, har folk aldrig sett en grinig och trotsig 3 åring?? Eller en mamma som kan bli arg??
Man kan ju FAN fundera ibland!!!
Ja ni som har änglar till barn NI måste DÅ vara FÅ!!!!!!!!!!

Nu ska jag laga lite mat innan familjen ska ner på cirkus!!

Trevlig helg!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0