Fixa & Dona!!

Idag skulle jag ha en städdag rent ut sagt! Förmiddagen spenderades med Jannice. Frukost på donken, en sväng till dollar store, sen hem för att dra igång städningen!
Jo tjena hamnade som alltid framför datorn, fick undan lite disk och tvätt!
Efter en stund kom Jannice igen med käk och gardiner som jag lånat till köket, vart faktiskt bra :)
Sen efter de vart de massa tjål, kaffe och sen vidare med den stora hyllan vi haft i vardagsrummet till Kina!
Så nu är vi av med den, så nu har jag dom sakerna som stog i hyllan att ta hand om!

Men städningen har jag precis avslutat :)
Dammsugit, dammat, skurat så nu skiner hela huset!
Även fått bort väggorden i Thildes rum som suttit där sen vi hade sovrummet, vart iaf inga märken av dom!
Slapp man fram med färgburken! :)
Har hängt upp Thildes sänghimmel igen, och de vart jätte fint :)
Sen småfixat lite med väggord i hallen !!

Nä ska fortsätta små dona lite innan skrutt kommer hem <3


Skit dålig bild jag vet!!
Men man ser ju iaf hur gardinerna ser ut.. :)

Lite utav väggorden som satt i vårat gamla sovrum!
De sitter nu i hallen :)


Nu ska jag fortsätta, sen laga lite mat!!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0