Funderingar på 3 års presenter!

Har lite funderingar och planer på vad man kan köpa åt Thilde till hennes 3 års dag!
De börjar ju närma sig nu, så lika bra att planera lite :)
Vill helst inte ha mer leksaker åt henne, då rummet redan är fullt med de, trots lite undan plockning :)


Här är lite på vad jag tänkt till henne!

En egen stereo
 
En inlärningsdator, de har hon själv sagt att hon vill ha!
Så vi ska väl leta rätt på en bra sådan också :)

Sen har jag bokat 2 nya stolar till hennes jabadabado bord som hon har på sitt rum!
En kossa och en groda, hon har ju redan en giraff :)
Hittade inga bilder på stolarna då dom inte släppts ännu!
De kommer bli så fint!!!

Så i år blir de saker hon behöver, :)

Thildes dag i Parken Zoo har också varit bra, de enda hon pratat om sen hon kom hem!
Ska snart lägga mig så man orkar med morgondagen!
Får se vad dagen har att ge!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är snart jul också. =o Kanske ska satsa på kläder istället. =p Ja han har både en vanlig cykel, springcykel och trehjuling. Pussel gillar han, men har massa. Svårt det är. Funderade på en bärbar dvd till bilen också.

2010-08-20 @ 08:56:13
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Angelica

2010-08-20 @ 20:08:38
Postat av: Angelica

Lowa har fått en stero på sitt rum och hon BARA ÄLSKAR den =) Hon spelar på den varje dag.

Och Jag köpte även en dvd till bilen i tisdags och den ska testas nu i helgen men ja tror de kommer bli skit bra =) Kram Saknar dig gumman!

2010-08-20 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0