Inte dum heller!

Igår kollade Thilde in påsen som hänger i tvättstugen igen som innehåller 2 paket!
Hon står där, och klämmer och känner lite, (medans jag diskar) och sen säger hon:

Thilde: Mamma, i de här paketet ligger de en hello kitty dator
Jag: Jaha? Hur vet du de?
Thilde: JO för jag har önskat mig en sån när jag fyller år!
Jag: Ja men man kan inte få allt man önskar sig.
Thilde: JO men jag har ju varit SNÄLL mamma!!!

Hon är då inte dum heller, Underbara unge! :)
Hon vet ju att paketeten är till henne, då hon upptäckte påsen för några dagar sen!
Men då funderade hon inte ens på vad som kunde ligga i påsen!
Hon är väl gått och funderat och klurat lite :)
Hihi :)

Får väl se vad födelsedagsbarnet får när hon fyller 3 ;)
De är ju dags snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0