Jag ska bara!

Skulle ju BARA in på banken och sätta in skattepengarna! Men råkade visst hamna på Lindex också!!
Ooops ;)
Kom hem med detta! Men bara bra och ha kläder!!


 
Lite nytt och skönt att ha på dagis! :)
 
Galonbyxorna hittade jag faktiskt på rean för 79:- :) Rena fyndet!
Sen fick de bli lite nya fingervantar också!
Våra har tydligen fått fötter här hemma och försvunnit!! :/ Hmm!
Eller så är de så att de flesta är kvar på dagis, men de är ju aldrig fel att fylla på ;)
Så nu ska vi bara ha en regnjacka också till ett bra pris!!

Sen fick de bli en vända in på rusta och jysk också :)
Men Thilde har verkligen inte varit rolig på nån butik idag :/ Grrrr!!
Nästan så man inte vill ha med henne på någon butik längre, hon stänger av öronen totalt när man är på butiker!!
Nu sover hon för natten iaf, och jag ska snart göra henne sällskap så man orkar upp imon inför sista dagen på jobbet (8-16)
De känns jätte jätte tråkigt, men ska bli skönt att få lite ledigt,
sen får vi ju hoppas på att dom ringer in mig när de behövs folk när någon är sjuk eller ska vara ledig :) !!

Nu blir de lite döö tid i soffan!
Natti natt på er


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lowa har också fått den där prickiga och tajtsen till och lite mer när ja va in till stan i tisdags =) Puss<3

2010-08-14 @ 09:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0