Måndagen den 16/8-10!!

En spännande dag idag, nämligen dags för oss att få komma på rutin ultraljudet :)
Snacka om att man är lite smått nervös, är ju liksom 3 år sedan man fick se en liten knott i magen :)
Ska bli så mysigt!!! Efter UL blir de en vända in på barnens hus för att kolla liggdel till vagnen :)
Om vi nu är ense om en färg vill säga :) !! de visar sig..

Så nu kommer jag vara nervös fram till 12:30 idag ;)
Önska och lycka till :)

Föresten hade vi en liten ivrig tös här hemma imorse som ville vara så fin inför första dagisdagen!
kjol, blus och hästsvansar :)
De är våran Thilde de..

Häromkvällen sa Thilde att hon ville att jag skulle dra upp tröjan så hon fick se magen!
Jag:
 Ja och då kan du prata med bebisen :)
Thilde: Ja, men mamma du måste öppna upp magen också!
Jag: Lilla gumman de går inte bebisen ligger därinne,
 och ska ligga där länge till innan den är klar att komma ut till oss!

Thilde: Åhh, men berätta nånting mer?
Jag: På måndag ska vi på till doktorn och kolla om bebisen mår bra i magen,
ultraljud heter de och då får vi kort med oss hem så vi kan se bebisen
Thilde: Ja och då kan jag ha dom på mitt rum på min vägg..

Hihi söta unge :) Dom är väl för härliga!
Hon pratar och frågar om bebisen varje dag, en nyfiken storesyster :)

Ha en fin dag!
kramar


Kommentarer
Postat av: amanda

Lycka till! Skulle ni kolla kön eller?

2010-08-16 @ 09:15:49
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis...Vad roligt. Lycka till på Ul..

2010-08-16 @ 13:05:14
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0