Super stolt Thilde

Christian kom nyss inspringandes i panik och sa åt mig att komma fort !!
Och när jag kommer ut får jag syn på en Thilde som sitter på fasters häst :)
Super stolt var hon !!!
Hon hade bara glatt satt sig och sen suttit still :)
Trodde hon skulle bli lite rädd då hon inte är så jätte förtjust i stora hundar, men hästen gick jätte jätte bra :)
TUR de, så nu får vi väl tjata på Christian och Johan om en ponny till Ebba och Thilde ;)

Min dag har bestått att lägenhetsstädning, men som nu äntligen är klar :)
Är solo hemma nu så ska slå på lite bra musik och sen städa hemmet, nu är de kaos igen!
De går nån vecka mellan gångerna innan de blir riktigt städat! :)

Föresten så vart kvällen igår lyckad!
Lite mat på china sen ner på vattenfestivalen och kolla på party ambulansen som spelade!
Tråkigt bara att de regnade!!

Nu ska jag sätta fart!!


Kommentarer
Postat av: syster

hon brås väl på mig med hästarna ;)<3

2010-08-30 @ 19:23:00
URL: http://mariiiionpalojarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0