Tröööööter

Idag har jag en sån där tröttdag!
Usch hatar de verkligen, tar lång tid innan man kommer igång på morgonen!
Men ska snart brygga lite kaffe och få i oss lite macka,
både jag och thilde är inga direkt frukost människor!
Ialla fall inte direkt på morgonen, utan vi väntar helst ett litet tag :)

Idag ska nog jag bege mig iväg själv, helt själv utan barn till kupolen!
Måste inhandla lite nytt åt mig själv! Håller på att bli galen, har inga sköna tröjor, jag äger inte ens ett par leggings! För alla paren har gått sönder! Så då är de dags för lite nytt!!

Thilde får nog vara hos mormor under tiden! :)
För jag vill verkligen inte att de ska bli som igår, en sån dag orkar vi inte med!!!

Ha en bra dag trotsde tråkiga vädret!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Jag

Man får ha sånna dagar Emelie! :) Hoppas du hittar något fint på Kupolen!

2010-08-21 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0