Vilken dag!

Spenderat halva dagen i Borlänge på Aqua Nova och de vart kanon mysigt!
Thilde är fortfarande lite skeptisk mot vattnet i början men sen så var vi i mellan poolen en stund och körde lite simning med en frigolitring :) Och de gick jätte bra! :)

Så nu har jag bestämt att vi ska försöka ta oss till badhuset ialla fall 1 gång i veckan! :)
Bra för henne och mig ;) hihi

Sen efter badhuset svängde vi in på biltema, och fick med mig en ny soptunna till toan, modellera till Thilde och sen klotljus :)
Sen har dagen rullat på med lite lek hemma vid kusin Ebba.

Men vilken värme vi fick här på dagen då, shit verkligen sommarvärme, hur skönt som helst :)
Vi får hoppas at värmen är på väg igen :) Ialla fall nån vecka till :)

Föresten så har jag suttit och kikar runt lite på liggdelar till vagnen!
Någon utav dom här kanske!

      
      
Vill ju ha med lite färg, då sittdelen är svart!!
Vi får väl se hur de blir med de hela, måste ju ialla fall beställa den snart så den kommer i tid :)
När jag var in senast och pratade med dem sa dom att de kunde ta ett tag för leverans om de inte var så att dom hade den hemma!! :/


Kommentarer
Postat av: bo

ska du inte ha den rosa liggdelen som var med på bild förut?

2010-08-15 @ 09:31:13
Postat av: emelie

Nej kommer inte använda mig av den roa liggdelen, men den kommer vi ha kvar, men vill ha en ny :)

2010-08-15 @ 10:00:54
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: nattis

den vita var fin! :)

2010-08-15 @ 10:44:33
URL: http://nnattisss.blogspot.com/
Postat av: Kina

Jag tycker den första eller den tredje.

2010-08-15 @ 10:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0