2 Advent!

Hallå där!
 Vilken toppen kväll vi hade igår med hela trä, bygg järn gänget =)
God mat, trevligt sällskap och bra underhållning, kunde inte blivit bättre..
Och tänka sig jag var med hela kvällen och hela natten =)
Men kan säga att de kändes imorse när jag slog upp ögonen,
men en massa roligt har vi varit med om !
TACK vänner

Vi kom hem för en liten stund sen, och nu inväntar jag Thilde som spenderat natten vid morfar.
Föresten så har jag haft mitt körkort i 2 år idag =)
Jiiiiha!!
Så idag går alltså min prövotid ut ;)

Nu ska jag slöa lite på soffan innan Thilde kommer..

Hoppas eran helg varit bra!
Glad 2: advent på er <3


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Gött då kan du börja gasa nu då! :)

2010-12-05 @ 15:16:41
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag kommer ihåg hur glad du var när du fick det.

Du var så nervös men ja sa att det skulle gå bra

o de gjorde det,,, Pappa

2010-12-07 @ 13:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0