Fixar Förmiddag!

Drog till dollar store innan läkarbesöket, skulle ha lite julpapper och snöre!
Men hittade inget i min smak! Så de fick bli de vanliga, schampoo, balsam och duschtvål!
Thilde ville ha ischoklad så de inhandla vi nu till julafton ;)

Sen var de dags för läkarbesöket! Har ju haft ont i vänster revben nu i snart 3 veckor,
och nu de sista dagarna har de blivit mycket värre!
Har ju tänkt mig att de kan va bebisen som ligger och trycker!
Men de dom sa var att de kan bero på min hosta jag har, då utvidgas bröstkorgen och blir öm!
Men de börjar bli rätt jobbigt, tur bebisen snart är ute, då blir jag frisk igen! :)
Har ju varit förkyld i över 1 månad nu!

Vi kikade snabbt in på gallerian för att kika efter en fin blus till Thilde som hon kan ha på julafton!
Men tydligen så finns de inte mycket utbud av de här istan!
Men Thilde såg denna klänning på en skyltdocka och ville ha den ;) Så den fick de bli!
TUR de fanns 1 kvar i hennes storlek...



Från Kapphal, =)
Riktigt mysig då den är i plysch!

Nu är vi hemma igen och jag ska sätta mig och slå in Thildes kusin Hectors julkappar så det är klart!
Resten av Thildes julklappar slår jag in i kväll!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Ville bara önska dig...

EN RIKTIGT GOD JUL!

kram

2010-12-20 @ 15:15:08
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Becca

allt bra så här i juletider? :D

2010-12-20 @ 18:48:34
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag bara ÄLSKAR Thildes julklänning!

Skulle själv vilja ha en sån och mysa runt i =)

2010-12-20 @ 21:57:34
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0