FREDAG

Och vi vaknade strax före tuppen.. La oss och mös lite i soffan och inväntade julkalendern!
Den är så bra så varken jag eller Christian vill missa den...
Någon mer som kikar på den?
Men jag har ju alltid varit så, att de tillhör julen och då måste jag även kika på den!
Jag är som ett litet barn innan julafton ska ni veta ;) hihi

Nu har vi ätit lite frukost, och ska snart klä oss...
Idag ska vi ha julbak vid mamma/mormor, ska bli mysigt och skönt att bara få komma hemifrån!
Då kan jag även passa på att vila mig lite ;)

Ha en fin Fredag!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: K

Även fast jag är 16år så läser jag både din "familjeblogg" och ser på julkalendern!;)Haha,trevlig helg!

2010-12-10 @ 08:28:56
Postat av: Amanda - Hectors mamma ♥

Vi har gjort ett kort själva i photoshop, sen ska vi skriva ut dem vid Janne!

2010-12-10 @ 10:04:16
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0