HELT OFF

Idag har vi haft besök av Jonna som kom innan hon drog hem till Örebro igen.. =)
Kul att se dig gumsan <3
De blir alltför sällan nu för tiden..

Efter de åkte vi ner till Hanna & Ebba för lite lek och så passade Hanna på att klippa till mitt hår lite,
Tack =)
Ebba blev med oss hem en sväng för Hanna fick rycka ut och jobba!
Men idag har kusinerna bus varit på de är min humör, haha dom har tjafsat om exakt allting!
Så då tog vi en paus i lekandet och måla istället..

Sen kom huvudvärken som en smäll, yrseln, illamåendet och flimret framför ögonen :/
Så min eftermiddag har inte varit rolig :( Nu ligger jag i soffan och mår lite bättre, har iaf fått i mig alvedon!
Har även pratat med förlossningen, ska besöka mvc imorgon för lite prover, om de inte är så att de blir värre inatt..
Har ju haft huvudvärk nu i 1 veckas tid fram och tillbaka, :/
Usch känner mig helt off !!

Återkommer när ork & lust finnes

-Saknar min vän-


Kommentarer
Postat av: Susanna

Krya på dig gumman så hörs vi imorgon, kan ha ljudet på tel om det är något imorgonbitti! Annars kommer jag in vid lunch till stan. Men hör av dig om det är nått! Puss

2010-12-01 @ 22:05:10
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Usch åk in och få kollat dina värden!

2010-12-02 @ 09:02:54
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0