KVÄLL

Haft julkalendersmys, brasan brinner och jag ska nu gå och lägga Thilde..
Hon retas med Christian och jag riktigt hör på hennes röst att nu är de dags för sängen och bokläsning

Sen ska jag tappa upp ett riktigt hett bad <3 Underbart!
Måste bada minst varannan dag! =)
Och så har jag ju såklart laddat iskartan tills senare ikväll!!

Sen har jag tusen ideér som har med hemmet och göra som jag helst skulle vilja påbörja så fort som möjligt!
Får se om vi ska göra de innan jul, helst skulle jag ju vilja de!
Tror inte de skulle ta många dagar, men får se om sambon tycker desamma ;)

Dags att slänga Thilde i säng nu!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jasmine

ja beräknat till den 16e januari men hon kikade ut den 14e :)

2010-12-07 @ 19:45:55
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Bad är så najjs!



Jo jag är i V 34, skrev fullgågna veckor, bidde väl så eftersom dom räknar så på MVC.

2010-12-07 @ 20:12:15
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu e jag nog virrig, men hänger inte alls me i kommentaren du skrev till mig. Vad har du inte hunnit? å va e de jag ska tipsa om för hemsida!? :D



2010-12-07 @ 20:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0