LUCIA FIRANDE

Efter dagishämtning begav vi oss till villgott för bus och lek..
Hann även med lite julpysslande =)
Gjorde en jätte söt tomte som nu står vi kyrkan, och sen gjorde Thilde egna julkort!
En riktig pysseldam vi har ;)

Sen var de bara hem för att ladda om inför Luciafirande på dagis :)
Alla var så fina och så duktiga att sjunga..
Vi passade på att åka förbi Madde & André och kolla in deras nya hem innan vi åkte hem!
Dem hade kanon fint! TACK för att vi fick titta förbi, och tack för fikat!

Nu har jag äntligen landat hemma och gjort alla kvällsbestyr,
plockat disk och dragit igång en maskin med tvätt!
Och nu njuter jag av mina goda isbitar... ;)

Föresten så har jag funderat över bebisrummet idag,
och jag tror att jag kommit på hur vi ska ha det där inne =)

Trevlig kväll!

P&K


Kommentarer
Postat av: Emma - Arvids mamma

Visst är det svårt att bestämmasig för tapeter. Det finns ju hundra miljader :-).. Det blir nog toppen i slutändan! Kram

2010-12-09 @ 22:12:57
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Hanna o flickorna

nyfiken, lägg upp bilder!

2010-12-10 @ 06:47:24
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0