MVC BESÖK

Min ordinarie barnsmorska är sjukskriven så nu går jag hos Kerstin, och jag skulle få fortsätta gå hos henne!
Skönt att jag får samma ialla fall så jag slipper hoppa fram och tillbaka bland alla !!

Idag såg mina värden ut så här

Hjärtljud: 142
SF mått: 33
Blodtryck: 105/60
HB: 98
Vikt: 77

Eftersom jag ligger så lågt i blodvärde så ska Kerstin rådgöra med läkare på torsdag!
Kommer eventuellt få gå på solsidan och få dropp eftersom järntabletterna inte räcker till för mig!
Sen har vi även fått tid för tillväxt ultraljud den 16/12

Känner just nu för att bara lägga mig i sängen och grina!
Är helt slut, men ska nu göra lunch åt mig och Thilde..
Sen måste jag vila lite..

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej gumms! Såg nu att du hade ringt, ha inte hunnit titta på tel innan, ha inte haft nån bra morgon och du låter inte heller allt för pigg =( hoppas du mår bättre nu iaf! puss

2010-12-06 @ 14:08:04
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Ja jag förstår inte att du ens orkar upp ur sängen med det trycket och det blodvärdet!

2010-12-06 @ 14:12:24
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0