ONSDAG

Sitter i en förbaskad telefonkö till A-kassan! Segare A-kassa får man väl leta efter?!?!
Fy tusan, vad jag inte gillar dem just nu..
Har även vilat på soffan i 1 timme, välbehövlig vill jag lova!
Gick ju upp imorse med mina Älsklingar och skickade dem till jobb & dagis,
gick även ut och startade bilen åt dem så dom inte skulle frysa alltför mycket imorse! =)
Visst e jag för snäll ?! =)


Ska snart göra mig iordning sen ska jag åka o hämta hem min trollunge !
Får se vad vi ska hitta på idag, inga som helst planer faktiskt..

Ha en bra onsdag!
Kram o Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det. Annars avlider min hjärna snart. =p



2010-12-15 @ 12:07:55
URL: http://cakelicious.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack, nja inte så väst stort. Många rum är det men inte särskilt stora. Mysigt är det i alla fall tycker vi =)

2010-12-15 @ 12:42:08
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0