Pics

Halsbands pysslande igår!
Thilde gjorde ett super fint halsband till Lowa!


Sen fick hon denna tuffa kjol och söta tröja av Farmor i söndags!



Idag har vi ju haft en riktigt slödag!
Inte många knop här inte, Thilde har lekt jätte bra!
Haft picknik med dockan och lekt doktor med mig =)
Sen hade vi en liten myskväll med memospel innan läggdags..
 

Sängen är lockande nu, så jag ska bege mig in och krypa under täcket!
Fullmåne inatt igen, men hoppas på mer sömn denna natt än den som var!

Imorgon skulle det tydligen bli kallare ute än idag, bara för att jag är tvungen att lämna huset..
Ska på möte kl 9, sen passar vi på att ha lite villgottlek!

God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0