SMÅ FÖRVÄRKAR

Sitter som vanligt och knaprar min is =)
Thilde sover, Christian spelar tv-spel och ja sitter här !
Men ska snart pallra mig in i tvättstugan och hänga lite tvätt...
Sen blir de sängen & bokläsning..
Känner att jag behöver det.. Idag har jag haft små små förvärkar på eftermiddagen!
Värk från rygg ner mot låren :/ Inge vidare! Tur Christian slutade 4 idag,
så Thilde inte vart lidande för mitt soffliggande!!
Känner mig så taskig nu så här mot slutruschen när man inte orkar så mycket !
Skönt att hon får vara på dagis och leka av sig lite..

Imorgon medans hon är på dagis ska jag försöka få de lite städat, om orken finns vill säga!
Sen ska jag börja förbereda BB väskan, mormor ringde idag och berättade att hon hade på känn att den lille kanske kikar ut snart!
Vem vet ?!
Enligt mensen ska den ju komma 28 december, men enligt rutin UL 17 januari..
Så vi får väl se när den bestämmer sig för att komma!

Sov gott, så hörs vi imorgon!
Natti natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon får va Lucia nästa år, så får lille bebisen vara tärna!



Ja men jag tycker det är roligt att dom bryr sig, på ett bra sätt då bara.. bara det inte blir för tokigt=) Ja ni får kolla på hm om det blir en flicka, så hon får en kitty klänning hon med=)

2010-12-13 @ 21:36:29
Postat av: johanna

hihi ja då blir hon nog fundersam=) men killar kan ha rosa också=)



Säger hon vad flickan ska heta då?

2010-12-13 @ 22:26:49
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0