SPÄNNANDE

Sitter som vanligt och knaprar is, precis som alla andra kvällar!
Nu på kvällskvisten har de varit vägmöte här hemma,
och medans gubbarna tjålade så fick jag och Thilde gosa lite med Thindra.
Thilde var super trött och efter att hon fått hålla Thindra sa hon
-Mamma nu är jag trött, och vill sova.
Hon somnade på 2 röda.. 
Man blir slut av en dag på dagis och bus hemma =)
Vi fick ju besök av hanna, maya och kerstin på em.
Barnen lekte jätte bra och vi mammor hade mycket att tjåla om!

Imorgon ska Sandra komma hit och vara barnvakt till Thilde medans vi ska till Falun.
Jag ska dit och få järnspruta och sen ska vi på tillväxt ultraljud!
Ska bli spännande att få se den "lilla" krabaten som inte är så liten längre..
Antar att de kommer se sjukt ut att se den nu när den växt till sig sen vanliga rutin UL...

Nu ska jag krypa till sängs!
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0