Uppesittarkväll

Nu kan jag pusta ut! Potatisen står på spisen,
ikväll ska vi äta mini julbord och spela bingolotto på uppesittarkvällen som alla andra miljoner svenskar ska göra :)
Sen blir de massa familjemys innan de är dags att sova och invänta tomten :)
Känns lite konstigt, har ingen julkänsla alls !
Tror de är för att jag inte fixat julmat och diverse, vi brukar ju fira jul här med familj & släkt!
Men i år blir de inte så, jag sa nej för jag orkar inte med stressen!

Vi kommer fira hemma vid Mamma imorgon med min släkt,
 sen ska vi träffa svärmor och alla på kvällen.
Juldagen ska vi fira med Pappa och syskonen..
Sen hinna med och träffa alla de andra också <3
Men denna jul vill jag inte stressa ....

TACK för alla fina julkort vi fått i år! Vi hade totalt glömt bort julkorten i år :/
Så vi
ÖNSKAR ALLA EN RIKTIGT GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

här istället!


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

känner igen de där, jag kände lika förra året, alla va så hjälpsamma så jag slapp stressa! Kulan är verkligen enorm, nu står det inte på. Hoppas ni får en rikjtigt mysig julhelg!!

2010-12-23 @ 20:39:07
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Susanna

Vi missade oxå korten =( men vi har kvar ett fint julkort på thilde från förra året, vi kan lossas som de e från iår =)

2010-12-23 @ 21:07:21
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0