Varm Bebis Mössa!

Igår när jag och Thilde var på stan letade jag frebrilt efter en varm och skön mössa till bebisen!
Men kom hem utan!! Fanns ju ingen alls :/
Ska det va så svårt att hitta en varm mössa, får väl ha hjälmössa och en vanlig utan på då?
Rotade lite i kartongen imorse med nyföddkläderna men hittade bara en rosa tummenmössa som Thilde hade!
Men den får följa med till BB ifall de är en flicka ;)
Sen hittade jag faktiskt mängder med strumpor och små spyhanddukar som ska tvättas upp :)

Nu ska jag göra mig iordning! Har slappat fram tills nu!
Har inte kunnat sova nå alls inatt, men tackar Thilde för att hon sov till halv 9 imorse =)
För då fick jag min morgonsömn, då bebis i magen oftast sover!
Den har liksom vänt på dygnet!
Sover på dagarna, och vaken på nätterna :/
Och de resulterar i att jag inte får nån sömn alls!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja , jag tycker också att det är fint . Min pappa tvärvägrade att döpa honom till det när det kom som förslag , men när han kom ut var han en Vilhelm , så det fick bli så :)

2010-12-30 @ 10:29:49
URL: http://sandralh.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du vet om att pojkar kan ha rosa på sig va? ;-)

2010-12-30 @ 10:47:41
Postat av: Susanna

Nej ja ha inte hunnit kolla tradera, men jag ska =)

ja dom får ta en egen sväng sen så kan thilde köra lite vagn medan ni e på BB =)

2010-12-30 @ 11:08:41
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej jag har inte tagit bort lösenordet :P Orkar nog inte det riktigt än :)

2010-12-30 @ 14:38:19
Postat av: natty

några kläder kan pojke ha.. :)

2010-12-30 @ 18:32:01
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0