YTTE PYTTE LITET

Nu tvättas den första maskinen med bebiskläder..
Skönt att ha de klart sen.. :)
Men dem är ju sååååå små! Kan inte riktigt förstå att man ska ha en liten liten bebis..


Det här är bara en liten del av de som finns..
Har lite overaller och mer kläder som också ska tvättas, men börjar med lite i taget!
Så man har nått att ta på den lille när den kommer..

BB väskan ska också packas, idag eller imorgon =)
Sen är de fritt fram för lillen att kika ut!

Nu blir de lite julkalendersmys med mina Älsklingar <3
Sen ska jag lägga mig i ett hett bad!


Kommentarer
Postat av: Nina, ensamstående mamma till Liam

Åh, vad mysigt! Svårt att tänka sig att barnen varit så små! Min son är 15 månader. Det känns som att han föddes igår men samtidigt känns det som att han funnits i hela mitt liv. Men vad roligt med en liten bebis igen ! :)

2010-12-14 @ 20:13:31
URL: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0