Bokförsäljning!!

Imorgon ska jag och Thilde åka in till folkan och kika på utförsäljning av böcker!
Se om jag gör några fynd =)
Dom rensar ur inför flytten, så barnböcker för 5:- styck och vuxen 10:- styck..
Kanske kommer åt några bra böcker, antar att de blir mest barnböcker =)

Sen kanske vi hinner med lite pulkaåkning på dagen, om vädret tillåter.. =)

Satt o kika runt lite på nätet efter lite nytt till Thildes rum!
Hitta dom här söta förvaringslådorna!
   
Skulle passa perfekt i Thildes fackhylla!

Hittade även denna underbara lampa.


Och dom här söööta prylarna!!
   
Skulle passa jätte bra i Thildes nya rum sen =)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, brevid min underbaraste dotter <3
Natti natt på er!



Kommentarer
Postat av: Marih

Vart hittade du den fina lampan På jakt efter en lampa och eftersom Amanda redan har lite fjärilar i sitt rum skulle den passa fint ;)

2010-02-06 @ 08:41:04
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: jonna

Detsamma! Åhh vilka fina saker till hennes rum du har hittat ...

kram

2010-02-06 @ 13:15:47
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja finns många fina, men dyra =( Vet ju inte ens om den kommer behövas. Visst Melina åker lite vagn fortfarande, men hon KAN gå själv me och gör det gärna. Är lite olika.. Vet inte alls va jag ska ha för nån.



Va ska ni köpa för ny nu då? Hade inte ni en Carena? Inte nöjd me den? Kram

2010-02-06 @ 17:36:13
Postat av: Cissi

Åååh! Jag gillade verkligen den där lampan! Vart hittade du den?

Tatueringen är inte klar än, han la i färg och fixade lite... Men jag gillar den =)

Du får ju se imorgon som sagt!

Puss

2010-02-06 @ 17:50:38
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0